Παρασκευή 10 Απριλίου 2020

Επανασυνδεθήκαμε!

Αγαπημένα μου δευτεράκια, χάρηκα πολύ που σας είδα μετά από τόσο καιρό! Αυτές οι χαρούμενες φατσούλες μου έχουν λείψει τρομερά.


Βέβαια, ξέρω ότι δεν ήταν το ίδιο, ότι αυτή η επικοινωνία είχε πολλές δυσκολίες, ότι αλλιώς ήταν στην κανονική μας τάξη... Όμως, αυτό είναι προσωρινό και σιγά σιγά όλο και θα καλυτερεύει! Σημασία έχει που ξαναβρεθήκαμε και θυμηθήκαμε ότι είμαστε μια ομάδα! Μια ομάδα που φροντίζει για όλους, τους νοιάζεται και τους αλληλοϋποστηρίζει.

Εσείς μου το θυμίσατε αυτό χθες με τα μοναδικά σας σχόλια!




Οπότε, θέλω με το φυλλάδιο αυτό να μοιραστείτε με τους συμμαθητές σας πράγματα που σας δυσκόλεψαν, πράγματα που έχετε καταφέρει αυτόν τον καιρό και το δυνατό σημείο του εαυτού σας που σας έχει βοηθήσει. Αυτό το τελευταίο μπορείτε να μου το δείξετε και με ζωγραφιά ή όποιον άλλο τρόπο θέλετε.

Εγώ θα τα μαζέψω και θα τα συνθέσω σε κολάζ!

Για το τέλος σας άφησα το τραγούδι που ήθελα να σας αφιερώσω και στην τηλεσυνάντησή μας, τραγούδι που μου θύμισε η Μιχαέλα μας:


Καλό Σαββατοκύριακο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου