Παρασκευή 29 Μαΐου 2020

Αποστολή: Ταξιδιωτικός οδηγός

Καλημέρα στα καλύτερα παιδιά!


Η καινούρια ενότητα της Γλώσσας "Ένα βιβλίο που σε ταξιδεύει" ασχολείται με τα κείμενα που δίνουν πληροφορίες για ένα μέρος που θέλουμε να επισκεφτούμε, δηλαδή τους ταξιδιωτικούς οδηγούς. Οι ταξιδιωτικοί οδηγοί μας βοηθούν να εξερευνήσουμε το μέρος που θέλουμε να επισκεφτούμε, περιγράφοντας τα αξιοθέατα, τις παραλίες, τα λιμάνια και άλλα πολλά...

Έτσι, λοιπόν, σήμερα μέσα από πολλή εξερεύνηση θα προσπαθήσω να σας ταξιδέψω στο νησί από το οποίο κατάγομαι, την Κεφαλονιά!

Αν ακολουθήσετε καλά τις οδηγίες μου, θα συλλέξετε στοιχεία που θα σας οδηγήσουν στο όνομα του χωριού μου...

Είστε έτοιμοι για αυτή την αποστολή;

Ας γνωρίσουμε την Κεφαλονιά:


Η Κεφαλονιά είναι το έκτο σε έκταση νησί της Ελλάδας και το μεγαλύτερο και πιο ορεινό νησί του Ιονίου Πελάγους.

Στοιχείο 1

Κάντε κάθετα αυτήν την αφαίρεση για να βρείτε πόσα γράμματα έχει το όνομα του χωριού μου:

  34- 25= ......γράμματα

Στοιχείο 2

Στην Κεφαλονιά μπορείς να πας είτε αεροπορικώς είτε μέσω πλοίου.🚢🚢🚢
Από ποιο λιμάνι χρειάζεσαι μιάμιση ώρα για να φτάσεις στην Κεφαλονιά;

Πάτα εδώ για να βρεις την απάντηση. Το πρώτο γράμμα του λιμανιού είναι και το πρώτο γράμμα του ονόματος του χωριού μου.

Στοιχείο 3

Ποιο σπήλαιο της Κεφαλονιάς έχει λίμνη και μπορείς να κάνεις βαρκάδα στα τιρκουάζ νερά του;

Κράτα το δεύτερο γράμμα του ονόματος του σπηλαίου γιατί αυτό είναι και το δεύτερο γράμμα του ονόματος του χωριού μου.

Στοιχείο 4

Ποιο είναι το όνομα της πιο γνωστής και πολυβραβευμένης παραλίας της Κεφαλονιάς;

Το τρίτο γράμμα του ονόματος της παραλίας είναι και το τρίτο γράμμα του ονόματος του χωριού μου.


Στοιχείο 5

Πώς λέγεται η πρωτεύουσα της Κεφαλονιάς και ποιο είναι το πανέμορφο χωριό της εικόνας;

Και τα δύο ξεκινούν με το ίδιο γράμμα.
Αυτό είναι το τέταρτο γράμμα του χωριού μου.

Τελευταίο στοιχείο

Μέχρι τώρα θα πρέπει να έχετε μαζέψει τα τέσσερα πρώτα γράμματα του ονόματος του χωριού μου. Το μόνο που μένει είναι να το ανακαλύψετε στον παρακάτω χάρτη. Βρίσκεται στο νότιο μέρος του νησιού.

Το χωριό μου λέγεται.....................................................................

Περιμένω με αγωνία να δω αν ανακαλύψατε όλα τα στοιχεία! Στείλτε μου όλες τις απαντήσεις στις ερωτήσεις αλλά και τη λύση του γρίφου για να δω αν φέρατε εις πέρας αυτήν την αποστολή.

Τελευταία αποστολή που σας αναθέτω είναι να φτιάξετε κι εσείς έναν μικρό ταξιδιωτικό οδηγό (μίας παραγράφου) για το αγαπημένο σας μέρος. Πρέπει να μου πείτε:

Πώς λέγεται;
Πού βρίσκεται;
Πώς μπορούμε να πάμε εκεί;
Ποια είναι τα αξιοθέατα; Πού αξίζει να πάμε;
Μία φωτογραφία του ή μία ζωγραφιά του.

Περιμένω πώς και πώς τις προτάσεις σας. Μπορεί να με πείσετε να κάνω κάπου αλλού διακοπές φέτος και όχι στην Κεφαλονιά!😎

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου