Τρίτη 2 Ιουνίου 2020

Χωριστά αλλά μαζί (1-2/6)

Καλησπέρα, μικρά μου!

Τι μικρά μου, δηλαδή, που κόντεψα να μη σας γνωρίσω μετά από 3 μήνες που έχω να σας δω 👀

Τι ωραία που ξαναβρεθήκαμε!

Πόσο μου έλειψαν τα παιδιά που δεν είδα...

Ήταν πολύ διαφορετικά, το ένα τμήμα αποζητούσε το άλλο, αλλά θα προσαρμοστούμε!

Από εδώ θα σας ενημερώνω για τα μαθήματα που θα έχουμε και θα κρατάω ενωμένους αυτούς που λείπουν με την υπόλοιπη τάξη. Για αρχή θα σας πω τι μου είπατε περιληπτικά: Στους περισσότερους έλειψε πολύ το σχολείο, κάποιοι ξεκινήσατε τα μπάνια, πολλοί συναντιέστε στην πλατεία του Αϊ-Γιώργη και κάποιος απέκτησε σκυλάκι 🐶 (με'γεια, Γιώργο Τζ.)!

Χθες και σήμερα ξεκινήσαμε με έναν απολογισμό των πραγμάτων που περάσαμε αυτόν τον καιρό που ήμασταν χωριστά. Μετά ασχοληθήκαμε με τους ταξιδιωτικούς οδηγούς και τις πληροφορίες που μας δίνουν. Φτιάξαμε την οικογένεια λέξεων του ταξιδιού, μάθαμε να κλίνουμε τα ουδέτερα ουσιαστικά που τελειώνουν σε -μα. Βρήκαμε πολλές συνώνυμες λέξεις και κάναμε τις ασκήσεις 1,2 και 3 στο λεπτό της Γλώσσας (σελ. 39-40). Στα Μαθηματικά λύσαμε σύνθετα προβλήματα (κεφ. 37 στο χοντρό).

Για το σπίτι έχουμε:
Ανάγνωση (σελ. 24, χοντρό)
Αντιγραφή κι ορθογραφία τις μπλε λέξεις (σελ. 24)
Ασκήσεις εδώ κι εδώ
Ασκήσεις α, β, γ και δ (σελ. 24-25, λεπτό Μαθηματικών)

Πολλά φιλιά σε όλους σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου