Τρίτη 12 Μαΐου 2020

Οι δημιουργίες σας


Την προηγούμενη βδομάδα πήρατε έμπνευση από το παραμύθι "Κορώνα και γράμματα" και φτιάξατε τα δικά μας ποιήματα αλλά και το πώς φαντάζεστε τον κορωνοϊό, αν ήταν άνθρωπός. Εδώ θα δείτε τις ζωγραφιές σας!

Με υπερηφάνεια σας παρουσιάζω την ποιητική συλλογή με αυτά που έλαβα στο ηλεκτρονικό ταχυδρομεία. Όλα ξεκινούν ως εξής:

"Αυτό το χέρι δε μας χωράει και τους δυο"
γύρισε η σαπουνάδα και είπε στον ιό.

"Θα σε κάνουν πέρα οι φούσκες της σαπουνάδας."
"'Οχι, θα κατακτήσω όλες τις πόλεις της Ελλάδας.
Εγώ διώχνω ακόμα και τη γρίπη
που προκαλεί σε όλους μεγάλη λύπη."
"Είμαι μικρός, κακός και βρομερός,
δε θα με νικήσεις ούτε εσύ, ούτε ο γιατρός."
"Αααα, έχεις γίνει πολύ ενοχλητικός,
ανοίγω τη βρύση, θα γίνει χαμός."
Φσσσσσσσσ
Γιώργος Κ.

Οταν βήχω, το χεράκι βάζω μπροστά
και κρατώ απόσταση δυο μέτρα μακριά.
Τώρα με τον κορωνοϊό μένω στο σπιτάκι 
κι έχω για παρέα μου το μικρό μου αδερφάκι.
Θέλω στο σχολείο να πάω
τις ώρες πια μετράω.
Μου λείπουν όλοι οι φίλοι μου, τους αγαπώ πολύ
και θέλω μαζί να παίξουμε όλοι στην αυλή.
Ελισσάβετ

"Αυτό το χέρι δε μας χωράει και τους δυο"
γύρισε η σαπουνάδα και είπε στον ιό.
"Θα σε σκοτώσω, φύγε από εδώ.
Εσύ είσαι βρόμικος ενώ εγώ είμαι καθαρός."
Βασίλης Μπ.

"Φύγε μακριά αλλιώς θα φας μία κλοτσιά
Και να πας εκεί μακριά, στο πουθενά."
Βασίλης Π.

"Αυτό το χέρι δε μας χωράει και τους δυο"
γύρισε η σαπουνάδα και είπε στον ιό.
"Δεν μπορώ να φανταστώ 
να πηγαίνουμε δυο- δυο.
Νομίζω ότι πρέπει να χωριστώ
με αυτόν τον κορωνοϊό."
Αντώνης

"Ιέ, γιατί έχεις κουδουνάκια;"
"Κι εσύ γιατί έχεις αυτοκολλητάκια;"
"Χαχαχα, θες να γίνουμε φίλοι;
Θες η μαμά μου μια πίτσα να παραγγείλει;"
"Ναι, θα ήθελα πολύ!"
Ιφιγένεια


"Αυτό το χέρι δε μας χωράει και τους δυο"
γύρισε η σαπουνάδα και είπε στον ιό.
Κι εκείνος της απάντησε πως ήρθε για να μείνει,
αρκεί το παιδί να ξεχαστεί και χέρια να μην πλύνει.

Η σαπουνάδα γέλασε κι άρχισε να φωνάζει,
πως το παιδί, δεν το ξεχνά και πάντα αφρό θα βάζει,
να μένει πάντα υγιές,με μάσκα και με γάντια
να μην κολλήσει τον ιό, σα βγαίνει έξω τα βράδια.

Η καραντίνα τέλειωσε και όλοι έξω βγαίνουν,
μα η αρρώστια και ο ιός παντού παραμονεύουν,
γι'αυτό για ακόμη μια φορά σας λέω μην ξεχνάτε,
τα χέρια σας να πλένετε και γάντια να φοράτε!

Αναστασία

Μπράβο σε όλους σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου